Co se hodnocení týče 1 v tabulce znamená jasné vítězství, naopak 12 značí první místo od konce. 

 

Egyptské rody

Etruskové Sumerové Asyřané Chetité Nubíjci Féničané Babyloňané Mykéňané Kartagínci Judské Království Achájové Luvijci
Stavba mostu 1 1 2 3 3 4 5 6 7 8 9 10
Hmyz 6 9 3 7 2 1 4 10 8 5 12 11
Teambuilding 2 8 5 7 3 8 1 6 9 4 9 10
fáborkový kvíz 2 4 5 3 5 3 3 4 4 5 2 1
plížení 1 8 2 10 5 9 10 6 4 3 11 7
lov kuřat 1 9 9 2 3 8 5 4 6 11 7 10
přechod pouště 1 4 6 5 6 6 1 4 3 2 5 4
tábornické dovednosti 3 10 5 8 2 7 1 6 9 5 4 4

hmyz


Druhá faraonova rána udeřila a naše snažení nasbírat dostatek léků proti jejich pobodání dopadlo výborně. I přes veškerou snahu se ale někdo neubránil napadení od mouchy, komára, žáby, nebo kobylky.



mosty


Stavba mostů a věří pro boha vody přes potok dopadla výborně a faraonova výprava prošla po všech skoro bez nehod.



teambuilding


Bojovat proti ranám faraona není jen tak a proto bylo třeba stmelit všechny národy, aby každý vystupoval jako jeden muž.



fáborkový kvíz


Zásah dobytčího moru nás trochu zaskočil a jedinou nadějí bylo při cestě po fáborcích sestavit oslavnou ódu s tancem pro naší bohyni Hathor.



plížení


Když nás bohyně Hathor ztrestala svým morem a tanec pro ní, se nám na první pokus nepovedl, poprosili jsme boha Geba o pomoc, aby Hathor přemluvil, aby svůj trest zmírnila. Nedal nám pomoc ale zadarmo. Nashromáždit mu nepozorovaně všechny poklady nebylo nic jednoduchého.



lov kuřat


Nalovit k obědu po dobytčím moru aspoň kuřata bylo nutností. Kdo ale mohl tušit, že to díky hraničářům a jejich kontrolám bude tak složité.



přechod pouště


Dovézt na poušti byť jen informaci z místa na místo může být složité. Potřebujete naplánovat trasu a nastoupit na linku toho správného průvodce.



tábornické dovednosti


Stát se králem přírody není jen tak a bez znalosti práce s mapou, ohněm, šiframi nebo uzly to půjde těžko.